Monday, October 5, 2009

السي دي ظهر وفضيحة أحمد شوبير الحزب الوطني بقت بجلاجل




للكبـــــــــــار فقـــــط

فضيحة الكابتن أحمد شوبير اسعد خبر ممكن تسمعه على ريق النوم
( ممنوع الاقتراب للبنات والأولاد الي ما بيحبوش يسمعوا الفاظ تخدش الحياء ) ....
فضيحة أحمد شوبير عضو مجلس الشعب عن الحزب الوطني بقت بجلاجل والسي دي الي قال عليه مرتضى منصور طلع للنور ....
أحمد شوبير المنافق الأول بجداره للرئيس وللحزب الوطني والمتسحوذ على لقب شوبير بن سلول
اسمع بقى شوبير المحترم عضو النادي الأهلي واتحاد كرة القدم ومقدم برنامج الكورة مع شوبير على قناة الحياة وهو بيتكلم وبيقول الفاظ ميقولهاش عربجي في الشاعر
طبعا حد هيقولي وانت حيائك متخدش ليه ؟ هقوله انا حيائي عورته قبل ما اسمع الكلام عشان يبقى داخل مخدوش خلقه عشان دا احسن اخبر سمعته من فتره كبيره واخيرا أحمد شوبير راح ببلاش هع هع هع هع هع
وعلى رأي المثل الي يلعب بالدح ميقولش أح





12 comments:

TAREK ELMAHALLAWY said...
This comment has been removed by the author.
TAREK ELMAHALLAWY said...

مين الطرف التاني اللي كان بيكلم شوبير علي التليفون

Anonymous said...

مين الطرف التاني اللي كان بيكلم شوبير علي التليفون
اه عاوزين نعرف مين الطرف التانى لازم نعرفه ده شكلها صحفيه

عزة مغازى said...

بيقولها عندنا فى الجورنال يبقى يا صحفية فى الاهرام يا فى الشروق

انا مش هكمل عشان فى الفاظ بعد كدة مش هقدر ادى استنتاجات تانى بس هو غالبا الاهرام يعنى

Anonymous said...

شوبير كدا شكرا بقا

Bella said...

انا لسه في نص التسجيل

وخايفة اعلى الصوت الاقي بلاوي

مين البنت الرقيع اللى بتتكلم معاه دي؟؟

mido_dg_1993 said...

2y 7ad by3mel 7aga 3'alt by7awel ywged 2y tre2a y7asen beha sorto we howa bysta5dem el 23lam 3lshn y7asen beh mnzaro

خالد فوده said...

باي باي يا بابا

دي شكلها بنته


اه يا ابن التيييييت

طيب انا عاوز اعرف بقي
مين اللي سجل المكالمه دي

هيا بنته؟؟

www.peiwar.com said...

www.peiwar.com

Anonymous said...

هل الصوت ده صوت شوبير فعلا مش متاكد رغم ان الصوت صوت شوبير بنسبة كبيره جداا ... الواضح واللي انا حاسه ان لو ده شوبير فعلا البنت اللي بتكلمه دي حد مسلطها علشان تسجل له وتوقعه في الكلام

الفداوى للاسلام said...

سبحان الله هذا جزاء من تغره الدنيا ولا يشكر ربه على نعمه ,,, فعلا هذا حال المحروم اذا امتلك ,,, بدل مايكون لسان شاكر لنعم الله بقا لسان قذر لا ينطق الا بما يغضب الله ,,, من يجاهر بالمعصية فليستعد بحرب من الله وفضحية على الملا ,,, بضيحتك بقت بجلاجل ياشووووووووووبير

محمد دلالعه said...

انا لا اعرف شوبير ولا خوبيير بس ما اتوقع انه الموضوع بستاهل ينكتب فيه فضائح شوبير لانه مبين انه في تسليط على الرجال من قبل وحدة مومس مش مودبه
بعدين فليتق الله اي واحد يكتب اي تعليق ويفكر انه لو انحط بموقف واتسلطت عليه بنت كلب كيف رح يتصرف انا متاكد انه اللي بيكتب تعليق ويسيى الادب على الناس هو اكثر واحد رح يضعف
وليش انته الان بس تشوف اشي على شوبير تصير تقطع في شوبير ليش من زمان ما ابديت رايك فيه امامه وعلى الملا
انا رايي انه تسب على اللي اتصل مع شوبير مش شوبيير